Friday, May 20, 2011

rindu nya....

lama betul aku x berblogging nie.... bukan apa...sibuk sgt,(mcm menteri)... :) semenjak ada naim, x menang tangan dibuat nya...kalau berblogging, x terlayan anak2...nak buat kat tempat ker ja? huh..kerja pun berlambak2....kalau kt rumah, x larat nak tunggu laptop tu loading...dgn internet yg serba ala2 kadar je kelajuan nya...tu yg menyebabkan dari hari ke sehari...x update2 blog.....rindu gak...tp nak buat mcmana....tp aku mmg salute la korang yg rajin berblogging nie...pandai cari masa....aku nie bab membahagikan masa nie, mmg lemah sikit....heheheh.....





Naim dah besar sekarang...dah setahun pun...tp lately nie dia asik muntah2 dan x nak makan, membuang pulak lebih 3 kali sehari...mungkin nak kuruskan badan kot, nak belajar berjalan... skrg nie pun dah mula berdiri dan meniti spanjang kerusi dan meja yg dia pegang... gambar nie diambil waktu dia masih berisi...tp skrg nie mcm dah ringan sikti badan dia...sblm nie berat badan dia almost 13kg...skrg rasa nya dalm 12 kg or less kot....
Aki dan Dina skrg nie tgh sibuk peksa...Hadif pulak skrg dilanda simptom "katakan taknak pada AIR"...bayangkan...sehari dia mandi sekali je....pakai baju tidor memanjang....bangun pagi x nak mandi...petang kang baru mandi, dan pakai baju tidor lagi....huh! x tau la....
hopefully aku akan rajin la berblogging lepas nie....

2 comments:

  1. macam2 perangai budak2 ni eh.
    internet aku pun slow macam siput, boleh sakit jiwa menunggu nak load satu page.

    ReplyDelete
  2. patut la dah lama ko x update blog...

    ReplyDelete