Friday, November 14, 2008

Eidul Fitri 2008

Padan x? :D

Yahoo...! Raya datang lagi....Seronoknya nak raya....

Raya kali nie, aku kena balik rumah mertua...kesian gak kat hubby aku...tiap2 tahun asik beraya umah mak aku je di hari raya pertama...so, thn nie aku beralah sikit la...sambut pagi syawal di Pontian, Johor.

Sedih gak bile mengenangkan yang mak aku dan bapak aku je yg tinggal kat Klang...mana x nya, abg aku yg sulong, balik rumah mak mertuanya...begitu juga dengan abang yg no 2, adik aku pulak baru je dapat baby yg ke dua...so dia stay kat Bangi...dengan mak mertuanya juga yg dtg dari kampung...

Pada aku, beraya di mana x penting, asalkan dapat beraya bersama keluarga..di samping suami dan anak2 tercintaa...





Meriah juga raya di Johor...walaupun x semua adik beradik suami balik...tapi itu pun riuh juga... maklumlah, adik beradik ramai...kalau balik semua..mau pecah rumah mak tu...mana taknya.,..adik beradik je dah boleh buat team bola sepak..siap ada pemain simpanan lagi...:)





Ini la gambar ahli keluarga, 3 generasi yg ada di pagi raya 2008...di Johor...ramai, kan!:)



Yang herannya, ke mana saje aku pergi, ramai pulak yg menggunakan tema warna merah tahun nie...huh! salah pilih warna la tahun nie...bak kata salah sorang kawan aku, macam semut merah...hahhhahha...


belasah je la...yg penting, penat tau aku jahit batu kat keliling lengan dan tudung aku tu...cuma x nampak je dalam gambar...hehehhe...glamer la kononnya...

Raya haji x lama lagi...hopefully, everybody will enjoy it...Daaa.....

No comments:

Post a Comment