Friday, November 14, 2008

Hari yg malas!

Cuti-cuti mcm nie...malas pulak nak masak... tp, dah namanya pun pompuan...so, nak x nak kena la masak jugak...ingat nak masak yg simple-simple je..tp simple pun, berpeluh jugak la dibuatnya...

so, aku pun buat nasi goreng...ayam goreng..dan sambal... hmm..semuanya 'fattening'...aduhai...x jadik la misi aku nak menguruskan badan :)

Hmm...kalau dapat makan sushi, kan..best! Waktu2 mcm nie, teringat pulak kat Don Sushi...tp yg x best nya...kedai tu dah tutup....:( aku pun heran juge, nape tutup? nak kata x sedap....hmm...aku rasa lagi sedap berbanding sushi king...harganya? hmm...jauh lebih murah la daripada Sakae Sushi...





Yang aku heran, ramai giler yg beratur, sanggup tu..semata2 nak makan kat Sakae...ntah apa yg best nya ntah..aku pun x tau...tp, mungkin disebabkan servis nya kot! Ntah..selera masing2...





Aku survey kat internet, kot Don ada cawangan lain...hmm...tp hampeh! kecewa aku....cawangan satu lagi ada kat JB...TENSEN! nape la jauh sgt...dan nape la Don tutup!

No comments:

Post a Comment