Wednesday, June 24, 2009

Kawan Aussie balik...

Semalam member baik aku yang kerja di Adelaide, balik sini.... tp pagi ni baru aku jumpa dia...so, aku, esa, she, her husband and anak dia, Iman, kami gie breakfast di Kedai Fazli lontong Klang, branch Bukit Tinggi, Klang...
borak-borak...tapi yg kelakarnya tu bila borak dgn her husband, Mic....hehehehhe...rasa mcm kena bawak kamus la...mana x nya, aku dgn laki aku nie, sokmo cakap melayu...sekali bila kena chat dlm bhs inggeris nie...mau x tergeliat lidah..sambil otak kena fikir, apa aku nak cakap nie, mana nak fikir vocab nya...ayatnya... aduh...baru la tau betapa lemahnya diri ini dlm bercakap bahasa inggeris... satu hal lagi, nak memaham kan apa benda yg mat salleh nie cakap...hahhaha...
lantak la...belasah jelah...
lepas breakfast tu, aku hantar esa balik sekolah..maklumlah...kerja....sampai sekolah je, mic teringin nak tengok how the bengkel looks like... so, esa pun bawak la tour mat salleh ni... kebetulan pulak student laki aku ada kat bengkel tu...apa lagi..sorang sorang.... ternganga bila tengok ada mat salleh melawat bengkel diorang...hahahha....aku dgn adik, gelak je dalam kereta..mana taknya..tu baru tgk mat salleh dah ternganga mcm tu...kalau tgk minah salleh...ntah mcm mana la agaknya rupa diorang ye :-)

No comments:

Post a Comment