Wednesday, June 17, 2009

tonton movie...

wah...lama giler aku dah update blog aku nie...fuh...rasa mcm dah lupa la mcm mana nk tulis blog ni...hihihi....
x de benda nak citer sebabnya...lagipun sebulan lebih aku tersangat la bz nya...mana x nya...maid aku cuti balik Indon...aduh...demam kitorang sekeluarga dibuatnya...x sempat nak lepak2...nk check email pun x sempat, apatah lagi nk tulis blog...fuh..!letih la bila dah biasa ada maid nie..tetiba x de...jenuh gak la nak adjusst....
nak citer...hari nei aku g tgk wayang..citer Terminator Salvation...hmm...letih la tgk citer tu...action je....dari mula sampai habis..x de part yg rilek..nk g toilet pun x sempat..overall....ok..aku bg 4 bintang...heheheh...
lepas tu...aku sambung tgk Drag Me To Hell lak...perghh...ingat seram la sangat...hampeh...boleh la....tp tidak la seseram gazet....
balik....kena hantaa laki aku gie main bola...x pela...hari tu cuti sekolah, dai sampai demam sbb x de game bola..nie dah naik sekolah, bagi la dia g...jaga kesihatan..kang jd macam aku yg malas bersukan ni...hehehhe...gemuk jadi nya...

No comments:

Post a Comment