Sunday, March 29, 2009

Ahad datang lagi....

hari nie di sekolah, ada mesyuarat PIBG dan Hari ANugerah Kecemerlangan...aduh..letih juga la, hari Ahad kena gie sekolah...dah la smlm pun kena gie sekolah coz sek aku jd tuan rumah utk Pertandingan Tadarus Quran peringkat daerah Klang....hari nie pulak dikira hari persekolahan...nasib baik esok Cuti Peristiwa....tp kira rugi la sbb Cuti Peristiwa digunakan utk benda2 mcm nie...tp nak buat mcm mana...dah kita ni ikan bilis...ikut je la perintah...
ptg td aku bawak anak2 pulak gie Subang Parade..kononnya nak cari kasut Dina....tp round punya round...x de saiz...maid aku pulak yg beli sakan...hahahah....lantak la...duit dia...
balik tu singgah umah abang aku kt bukit jelutong....amik motor aku balik, hehehhe...dia dah beli keta baru....BMW lagi...aduh....terliur juga la menengok nya...hehehhe.....dah rezeki dia....
takpela...aku bersyukor adanya kereta dan motor aku tu...hehehhe...
balik tu dah maghrib....lepas solat maghrib je, kitorang kuar lagi...g jusco pulak...nak carik kasut punya pasal.....selagi x dpt, huh......Dina tu mau akan bertanya je...'mama, bila nak beli kasut adik?'...walaupun dia dah jadi kakak, dia tetap bahasakan diri dia adik...heheheh....akhirnya dapat jugak la kasut yg dia nak..walaupun brand nya x sama...
balik umah, baru aku masak utk makan malam....agak2 korang pkl brp aku dan laki aku punya dinner hari nie? hehehehhe...pkl 12 tgh mlm...peh...rasa mcm sahur pulak....hehhee....tu sbb badan aku makin meningkat semenjak dua menjak nie...hehehhe....

2 comments:

  1. pergh umi, dinner jam 12.00... itu dah kira supper.. ermmm dah lama tak supper tgh2 mlm mcm kat uni dulu... :)

    ReplyDelete