Saturday, March 7, 2009

jom tengok wayang!


hari nie aku berkesempatan tengok "geng...pengembaraan bermula" setelah masuk minggu ke 3 ditayangkan di pawagam. okay! best! untuk filem animasi pertama di malaysia..kira best la...salah sorang production krew nya bekas anak murid di sekolah aku...banyak kali dia mesej aku, suruh tengok...baru hari nie aku dapat tengok, bersama hubby, anak2 aku, dan yg best nya, mak bapak aku follow sekali...heheheh....

setakat nie filem tu dah pecah panggung la dgn kutipan 5 juta RM dalam masa 2 minggu ditayangkan...WOW! satu pencapaian yg membanggakan....TAHNIAH pada semua yg terlibat...

so, sape2 yg masih belum menonton, korang sumer dialu2kan tengok....kira x rugi la pada aku, sambil membantu industri filem di negara kita sekaligus memberi semangat kepada anak2 tempatan utk menghasilkan sesuatu yg omputih pun boleh buat...

3 comments:

  1. wow!! nampak class..tunggu la aku balik KL baru dapat tengok...

    ReplyDelete
  2. Pergh.. mantap tuh box office within 2 weeks.. Bila lah aku dpt tgk citer nih.. Ermmmm

    ReplyDelete
  3. cuba la try tengok trailer kat internet...kalau nk dibandingkan dgn omputih, mmg still byk kena perbaiki, tp kira mantap la utk sesuatu yg dihasilkan oleh malaysian...

    ReplyDelete