Tuesday, March 10, 2009

meh makan!



hmm...aku nak citer pengalaman aku makan kat black canyon coffee restaurant baru2 nie...nampak dari luar, mcm mahal...tp bila masuk..aku tengok senarai menu nya...hmm...mmg mahal...hehhehe...
cuma yg menarik nya dia ada menawarkan value meal...so, okay la....contohnya macam spaghetti yg aku order nie...kalau ala carte, harganya sepinggan RM 8.50....



tp dengan adanya value meal yg ditawarkan....aku dpt makan dengan kenyangnya...sepinggan pasta plus mini tomyam plus segelas watermelon juice...
harganya x sampai RM 15.00 termasuk tax dan service charge...okay, kan!



peh...terasa haus pulak bila tengok watermelon juice nie...dengan kemudahan wifi dan tempat duduk yg selesa....kira satu tempat yg menarik utk dikunjungi bersama keluarga.......











ni pulak contoh menu value meal yg lain....
lain kali pulak la aku try....so, korang bila lagi?
actually, x de la mahal sgt...harga nya kira standard la...kalau nak diikutkan, lagi mahal Dome tu...hehehhe...so, kalau korang rasa nak tukar selera dan cuba sesuatu yg baru, boleh la try makan kat sini...cawangan nya x banyak sgt..yg aku pegi nie, aku g kat AEON bukit tinggi, klang....kalau bulan puasa, penuh giler...kalau x book awal, jgn harap la...mungkin disebabkan diorang ada menyediakan nasi, lauk pauk dan juga western food....

3 comments:

  1. umi, pesal pinggan dia leper ajer.. camner nak makan tuuu???

    ReplyDelete
  2. sedapppp nye!!! aku sekarang tengah diet low calorie ni..baru 2 minggu..meleleh air liur tengok gambor ko ni.

    ReplyDelete
  3. nampak je leper shima, tp isinya banyak gak...
    takpe dik, balik mesia nanti, ko leh try...sekali sekala makan kalori, apa salahnya...kan ko kata, hari ke tujuh, leh belasah sumer...hahahah...

    ReplyDelete