Friday, August 14, 2009

fever oh..fever...

dah 2 hari aku terlentang ... demam punye pasal..habis satu badan aku lenguh2...rabu pagi aku cepat2 gie klinik penawar..buat check-up...memandangkan skrg nie, x leh pandang ringan demam2 nie...tu yg cepat2 aku ke klinik tu...


doktor kata skrg nie musim cuaca tak menentu...jerebu lagi..virus lagi...tu yg mudah kena penyakit...lebih2 lagi aku nie ada sinus....so doktor suruh aku minum air isotonik campur air kosong bebanyak... plus ubat yg dia bagi....


tapi mlm tadi, aku rasa x sedap badan gak..still lagi demam..so, aku gie balik klinik tu....dia berkeras2 kata, aku demam disebabkan aku kurang minum air, jerebu, dan x cukup rehat...so, balik dari klnik, aku gie berurut...


alhamdulillah, pagi nie bangun...lega sikit....so, aku decided utk masak, setelah seminggu x masak...(nasib baik sepanjang aku sakit, lepak umah mak aku, so ada la org tolong masakkan..hehhe..tq mak!)...kesian gak la my hubby...selalu sgt kena makan maggi..sbb bini dia x masak....hehehhe...


so, nie our lunch today...simple je..nak masak heavy2 pun x larat....





ikan bakar nie jodohnya dengan sambal kicap..hmmm...terliur la dibuatnya.... hari nie x sempat nak masak sayur...so, potong timun je la jawabnya...hehhehe....

2 comments:

  1. uikh..nak kena penangan makcik urut baru sihat...

    ReplyDelete
  2. x sihat gak..tp kurang la...kurang poket nya...hhahahah

    ReplyDelete