Saturday, August 22, 2009

selamat datang Ramadhan...!!!!

hari nie adalah hari pertama Ramadhan..bulan yg dinanti2 oleh semua umat Islam...(hopefully)..
tak banyak nak citer...the best part is Aki pun puasa hari nie...first time ever...aku ingat nak latih dia puasa mulai thn nie...as inisiatif nya..his father promised to give Rm 5 perday yg dia puasa tu...huh! motivasi kata nya....dulu2 aku x de pun bapak aku bagi mcm nie...hehhehe....

tp alhamdulillah gak hari pertama puasa nie, cuti sekolah...so, dpt la aki berlatih puasa...takut masa sekolah sok x tahan je...



nie meal aku sahur pagi nie...lupa nak amik gambar ayam kicap tu...bila dah habis makan, baru teringat...hehehe..punye la semangat sahur tu.....

1 comment:

  1. uikh..sahur siap lauk pauk bagai..aku sahur Indomi ngan telur goreng je..sedap wei..

    ReplyDelete