Tuesday, August 11, 2009

kerja..kerja..kerja...

hari nie sibuk giler... mana x nya...seminggu aku aku x de kat sekolah...jadi banyak la kerja yg tertangguh...hari nie malsa nak citer banyak2....smlm aku dah mc sbb letih sgt, baru balik dari kampong..just imagine, first time ever i drove from pontian to klang...abang ipar esa jatuh pokok masa kitorang balik johor hari tu...jadi bahu dia terkehel..x leh drive...so, esa kena bawak keta kak dia, dan aku bawak keta avanza...konvoi....letih nya...lepas hantar anak2 aku balik, aku kena drive lagi ke sg buloh, to pick up my hubby....kesian dia sbb letih gak, balik dari pontian terus hantar abang ipar ke klinik utk rawatan....aduh.... so penat nya sampai skrg masih terasa....




ao hari nei aku upload few gambar of my cookings last week...x sempat upload coz busy kerja kat goldcourse....(wei, dik, aku pun gie 'goldcoast' la...hahhahaha) aku m











aku pun dah x ingat bila la aku masak....just masukkan je...

2 comments:

  1. ko dah gi goldcoast ye..tak yah la susah2 naik airasia yang kecik dan sempit tu..
    banyak betul ko masak!! dah lama aku tak tengok lauk atas meja banyak-banyak macam ni.

    ReplyDelete
  2. ala..ni masak 2-3 hari punye, aku upload sekali..gambar banyak, tp x sempat nak update blog..

    ReplyDelete