Friday, September 4, 2009

bad news...

mlm tadi lepas berbuka tu, aku dapat mesej from one of my students, mengatakan my student eksiden...chances to alive was 50-50....

this morning i got news yang he is dead....innalillahiwainnailahiraajiun....

baru smlm aku tegur appearance dia..hari nie dah x de...cepat betul kalau Allah nak tarik nyawa seseorang ya....




okay..skrg citer pasal puasa lak...mlm tadi aku bawa anak2 aku jumpa cousin dia yg baru balik dari jeddah (ikut bapak dia kerja)...seronok betul tengok diroang main bunga api...so, nie lauk buka kitorang smlm...esa nak makan ayam masak pedas...dia kata itu je yg menyelerakan dia...
aku pulak nak makan tomyam..so, buat la dua-dua....
hari nie plan nak buka puasa kat umah kakak esa d sg buloh...apa juadah naka bawa utk berbuka ya? x kan nak bawa tgn kosong je...kan! :)

2 comments: