Tuesday, September 8, 2009

baju raya...

ni puasa dah masuk hari ke 19...x lama lagi dah nak raya....baju raya belum siap lagi...tapi baju untuk anak-anak dah hampir siap...nenek nya tolong jahitkan...aku tinggal nak sembat bahgian leher je...heheh...senang, kan! nama je cikgu ERT, tapi jahit baju anak, masih suruh neneknya jahitkan...hehehhe....






nie buka puasa aku semalam..tak tau nak masak apa...esa nak makan mi sup, aki pulak nak makan kentang goreng...aku teringin pulak nak makan ikan 3 rasa...cewah....hari2 pening nak masak apa untuk berbuka...bila di tanya, masak jelah apa yg u rasa nak makan...tp kang kalau x kena selera...x makan lak...huh! hari nie, tak tau la nak masak apa yek?????

2 comments:

  1. Jah..sedapnye mee sup tu..terliur aku tengok..

    ReplyDelete
  2. t ko balik, kalau ko teringin, leh la aku buat kan...hehehhe..tp sebenarnya, bulan puasa nie semua nampak sedap...hehehhe...

    ReplyDelete