Wednesday, September 9, 2009

what's so special about today?

orang sibuk memperkatakan tentang peristiwa2 yg best dan aneh berlaku sepanjang hari nie coz hari nie merupakan tarikh yg datang hanya sekali...memandangkan nombor nya agak spesel..09.09.09...hm...pada aku, sama juga dgn hari2 yg lain...xde yg aneh berlaku..cumanya...aku nak share la dgn semua....yg aku pregnant....hehehehe...aku x check lagi kat klinik, tp just buat pregnancy test sendiri at home.....harap2 baby nie sihat....amin!

memandangkan aku teringin sangat nak makan lempeng...atau cakap omputih nya...apa ya....haa...pancake....hehehhe....cecah dgn sambal ikan bilis....peh! meleleh...nak buat mcm mana...nilah yg mak aku dok sumbat ke mulut kitorang dari kecik....jd walau pun makanan nie x glamer...tp sesekali, teringin gak....heheh....
dan beberapa lauk la aku masak, tp cuma gambar siput sedut tu jelah yg aku sempat tangkap...heheh...
mlm, bebudak tu main mercun....kira nya banyak la habis mercun mlmnie..mana x nya..mula2 tu main ngan cucu orang depan umah...lepas terawikh, cousins diorang yg duduk hujung loraong nie pulak call, ajak main mercun...hm..ikut kan jelah....

2 comments:

  1. Ijah,
    tahniah! Dah brapa bulan rasanya? Bertambahlah sorang lagi suku sakat wak tugiman, hehehe...

    ReplyDelete
  2. tq..tq..baru sgt lagi la angah..baru nak masuk 2 bulan.....

    ReplyDelete