Friday, September 11, 2009

best sgt ke buka luar nie?

heheh...hari ni aku baca blog member aku yg jeles dgn aku sbb aku citer aku buka puasa kat luar few days ago....sebenarnya takdelah best sgt makan kat luar nie, those yg malas masak mcm aku nie je yg saje cari ruang utk makan kat luar...so, x yah la masak...sometimes, kita nie pun need a break dari kerja memasak nie, kan! :)



hari nie dah hari ke-20 puasa...but stil lagi pening nak masak apa...pusing-pusing ulang la balik lauk yg sama...hari nie aku masak tomyam (coz aku suka sgt makan tomyam nie...walaupun esa x suka) heheheh..., ayam goreng berempah dan sambal udang....tapi hari nie sambal udang nya agak 'kureng' sikit, agaknya terlebih santan....tu la..x biasa pakai santan kotak....nie dah petang2, malas nak perah santan, lagipun nak pakai sikit je...
budak2 x puasa sbb pagi tadi we all bangun sahur lambat, tinggal lagi 15 minit je nak azan subuh..(bukan imsak, tapi masuk subuh) heheheh...jadi, takut x sempat nak sahur, x delah kejut kan bebudak tu....

1 comment:

  1. hehehe..berbalas-balas pulak ye..haha..ye lah kan..sesekali tu nak jugak merasa orang lain masak kan..

    ReplyDelete