Wednesday, September 2, 2009

ikan dah mati...

hari nie dah msuk hari ke - 12 puasa...diam x diam...dah nak masuk 2 minggu...okay la tu....last week cuti, so, x delah terasa letih sangat...minggu nie dah masuk kerja...aduh...letih nya....paling kesian, aki la...kesian gak sbb aku paksa dia puasa....hari nie dia x gie sekolah...letih sgt aku tengok, x sampai hati tengok dia tertido lepas balik dari sekolah agama pagi tadi...

bulan-bulan puasa nie, rasa x produktif je...tu yg nak update blog pun macam malas je...gambar banyak, tp x sempat nak upload...nie dah masuk sekolah, kerja pulak berlambak...sampai x sempat nak masuk internet nie....
semalam aku balik dari sekolah je, bapak aku bg tau..semua ikan yg aku beli last week dah mati...aduhai..sedih lak rasa nya....ada dekat 20 ekor la aku beli....macam2 jenis....aku rasa ikan2 tu x leh survive sbb kolam ikan tu x de bekalan oksigen..kesian....





semlam berbuka lauk simple je...buat sup sayur dan ikar bakar je..mak aku ada beli mcm2 jenis kuih, tp semua x menarik pada aku...so x dela amik gambar...hehehhe....
esa pulak teringin nak makan ayam masak pedas...
lepas berbuka tu, kitorang terus ke jusco sbb aki pun nak sgt makan kfc....so, nie la lauk sahur kitorang pagi tadi..ayam masak pedas...
petang nie nak buka apa ya?

1 comment: