Wednesday, July 22, 2009

bosannya....

hari nie, jalan kat mana-mana jam...mmg dah dijangka sbb sepanjang mlm td hujan lebat tak berenti2... org sumer malas nak bangun...akibatnya ramai la yg bangun lambat dan gerak ke tempat kerja lambat...yg jadi mangsa..aku la..(hehehhe...) sbb kena meredah jam...demi nak hantar aki dan dina ke sekolah...apapun...aku x kisah, demi anak2 kan...!
tengahari ni aku x sempat masak sbb spt biasa hari rabu aku kena angkut maid aku balik rumah di kg kuantan... jd x sempat la nak masak...sudah nya makan dis 'surau'..tempat biasa aku dan esa having our lunch during school days...(kalau x masak la)...
nie pulak kuih utk minum ptg...kuih favourite aku nie, beli kat nyonya colours..(punye la mahal :)) hari nie sambung kerja2 yg x habis2 lagi...iaitu menanda kertas ujian last week...huh! tensen...
nie pulak pelajar2 kelas 1 gigih...(kelas baik la kononnya)...tp tgk tu..punye la kecoh...bising betul...dah berbuih aku menegur, tp huh! riuh sekampong... skrg nie diorang sibuk menyiapkan kerja kursus....
kejap lagi ada kelas lagi nie....bosan...sbb dari td aku mengerjakan printer makmal komputer aku nie, kaler purple dr hari tu x kuar2....budak2 dah komplen, aku dah buat mcm2 pada printer ni..kuar masuk cartridge..sampai PAR aku pun dah letih...tp sampai skrg x jadi gak...TENSEN!



3 comments:

  1. penting sangat ke kaler purple tu? kaler lain tak leh ke...hehehe..

    ReplyDelete
  2. umi, ko ajar subject aper kat sekolah... student ko tak takut ke ngan ko...

    ReplyDelete
  3. sue : penting sbb tu trademark Jbtn Pelajaran Selangor
    Ammiada : aku ngajar subjek KH, bawak budak2 masuk makmal komputer siapkan kerja kursus..sekali kelas dgn aku 2 jam, mana thn budak nak senyap je...

    ReplyDelete