Tuesday, July 28, 2009

'pelawat' datang....

pagi2 lagi orang pejabat dah call..."cikgu, pukul berapa nak datang sekolah? nie pelawat dari KPM dah datang..." aduh mak....tertekan aku dibuatnya...



baru dapt surat semalam..hari nei dah datang...ingatkan lambat lagi..kot minggu depan ke, bagus gak sbb next week aku ada tugas rasmi....



hmm..nak x nak..kena la jugak mengadap...dah la KP aku pun x de....aduh!



sampai je sana..aku pun buat la muka 'bodoh' dan layan je lah apa yang diorang nak....huh! conclusion nya..banyak la komen yang di beri...dan banyak la yg aku kena perbaiki terutam dari segi pengurusan bengkel dan fail....hmm...nampaknya cikgu sekarang, bukannya dinilai dia bagus mengajar ke x, tapi yang penting dokumentasi nya...bagus atau x cikgu tu buat dokumentasi....





oleh kerana tensen dah pagi nie...so, aku adjust utk balik awal pada petang nya, dan mintak partner aku cover...(thanks CT)....



balik tu, spt biasa esa amik...dan kitorang terus gie hi-tea kat jusco bkt tinggi... :) dasat tu...hi tea kat pizza hut...hehehhe....








kat sini jelah aku boleh makan spaghetti yang boleh tahan..nak buat sendiri, rasa x berbaloi sbb aku sorang je yang suka makan...esa dan anak2 x minat...nak buat mcm mana..tekak western...hehehhe....


balik dari jusco, terus amik aki balik dari sekolah...balik tu, esa dah flat...pening kepala.... aku pun masak la nasi..kot esa pening kepala x makan nasi kot...dah tadi kena ikut selera aku....


so, ini lah dinner kitorang mlm nie.... simple2 je.....



3 comments:

  1. Seronot nyer dpt mkn mcm2... :)

    ReplyDelete
  2. esa tu sakit kepala tak merasa air tangan masakan ko tu...

    ReplyDelete
  3. ammiada : kekadang sampai x larat nak makan sbb letih memasak
    sue : byk ko punye air tangan..cuaca sini panasa, kurang minum air, pening la jadi nya

    ReplyDelete