Wednesday, July 8, 2009

pening kepala

Hari nie kelas aku penuh sangat..siap kena ganti cikgu lagi...i mean, kena masuk kelas orang lain sbb ramai cikgu takde this week, karnival sukan di adakan di sekolah aku nie sepanjang minggu nie...TENSEN! Tiap2 hari kena buat relief...dalam 10-20 orang cikgu takde setiap hari sepanjang minggu nie...



dah la soalan x siap lagi...next week dah ujian bulanan ke 3, soalan Kemahiran Hidup aku baru hantar tadi utk semakan Ketua Bidang, soalan MPV pulak, x buat2 lagi...mcm mana nie? Dari tadi aku cuba perah otak nak buat soalan, tapi sudah nya aku yg pening kepala...x dapat gak idea.

Bila pikir2 balik, aku baru teringat, kenapa la aku pening kepala sangat hari nie! Hm...mlm tadi aku layan tengok DVD cerita Syurga Cinta...



Best jugak cerita nya....siap tangkap leleh lagi tu....hehhehe...nasib baik la anak2 aku dah tido semua nya, kalau x...haru....


Laki aku sengih je tengok aku nangis...biasa a...aku kalau cerita cintan2 nie....mmg senang tangkap leleh..kalau tengok hindustan tu...huh! siap banjir la panggung....hhehehe....

Nasib baik ada roti dan air Green tea nie ( aku beli sebelum naik ke makmal komputer nie )





Takdela sedap sangat, tapi boleh la...roti nie orang Melayu yang buat...hari2 dia hantar ke koperasi sekolah aku... kek coklat yang dia buat pun sedap gak...HomeMade....

Ex- students MPV datang melawat aku hari nie...batch ke 3 MPV...hmm...borak2 perkembangan diorang terkini dan diorang bagi pendapat ttg sekolah skrg..hmm...dengar jelah diaorang mengomen.....
Dalam borak2 tu, sempat gak diorang promote mesin tapis air la...minyak wangi yg tgh famous skrg nie la...apa ke tu nama nya..OneDrop Perfumes...hmm...good value for money...


1 comment: