Friday, July 24, 2009

ke klinik adek...

pagi nie aku bangun lambat...huh! kesian laki aku..tak tido mlm tadi sbb jaga anak2 merengek mlm2...mama nya? hmm...tido 'mati'...hehhe...letih sgt sbb mlm td layan tengok dvd....heheh...sori ya bang...

pagi nie dina mintak gie klinik sbb nafas dia dah mula weezing...aduhai...jadi aku bawak dia ke klinik adek di shah alam...(klinik kanak-kanak ni dah kira mcm panel keluarga aku la sbb anak2 aku dapt rawatan asma diorang kat situ dari baby lagi)...walaupun maal, tp memandangkan anak2 aku serasi kat situ, so aku terus kan je berubat kan sakit pening anak2 aku kat situ...
balik dari klinik aku cepat2 masak..kononnya nak tebus kesalahan ngan esa la sbb bangun lambat pagi tadi punye pasal...heheheh...
so, these are our lunch today...



sayur tumis kegemaran ... petola campur dgn kobis...kira favourite gak nie...

ni menu utama...ikan asam pedas.....hmm....
ni pulak sup ikan...dah semua nya pedas, kesian pulak hadif nanti....so, masak kan la sikit sup ikan...lagipun bapak aku suka sup nie...so, kira masak kan utk diorang sekali la...
ptg gie sekolah mcm biasa.....

3 comments: