Thursday, July 30, 2009

busy day...

Hari ni sibuk sangat dgn kerja2 sekolah...siapkan headcount dan analisis peperiksaan yang lepas...orang lain dah lama siap, aku baru terhegeh2 nak buat...hehehhe...bukannya x nak buat, tp x sempat...hari tu time aku nak buat, komputer tu lak buat hal, sudah nya aku terus terlupa... hari khamis aku biasa balik awal, sbb aku kerja 2 alam hari nie...hehhehe (macam katak lak rasanya)...lepas tu, mcm biasa aku ngan esa gie minum2 ptg kat jusco...(mana lagi, tu la port kitorang selalu lepak...heheheh) tapi nie nak citer, every time kalau kitorang gie jusco klang, mesti ada kereta nie kat parking lot tu...dah tu lot yang sama lak tu... kereta lak sebijik ala2 bumblebee dlm transformers tu ...hhehehe..cuba korang tengok...

ada , kan! hahahah....tu bumblebee masa sekuel yang pertama....sblm bertukar jadi camaro...
dan hari nie, kitorang try kedai baru...(actually tu kedai lama, tp esa x pernah la gie)....nama kedai tu deli rich... (ala2 dave deli gitu)...


dan aku order lasagna...dah alam giler aku x makan....walaupun aku tau fattening...tapi aku bantai gak...dah lama x belasah benda nie....
hari nie aku malas nak masak dinner memandangan aku dah makan heavy hi tea hari nie..lagipun esa lak ada game... so, selalunya dia akan balik lambat dan dia x nak pun jamah nasi kalau dah larut2 malam ni...



2 comments:

  1. kereta misteri la ni..hihi..siapakah pemilik nye??

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..tpi nak find out tu, x kuasa la kan...

    ReplyDelete