Friday, July 10, 2009

pening kepala

Smlm aku pening kepala...giler2 punye pening..sampai x leh nak bangun.... aku pun heran..apesal la pening?
Sudahnya lepas aku bantai tido pagi tu.... ingat nak masak..sbb bapak aku dah bagi ikan kembong pagi tu... tapi, aku x leh tahan...aku tido, dgn harapan nak hilangkan pening nie sblm amik aki balik sekolah...

dekat2 pkl 11 tu aku bangun, still x hilang..tp aku gagah kan juga bangun, sbb kalau x, x desape nak amik aki t....

balik dari amik aki tu, aku pun masak la gak...tgh goreng ikan..mak aku pun dtg... hmm..apa lagi, aku pun mintak la tlg mak aku masakkan sweet sour nak campur dgn ikan tu...bahan semua dah ready...tinggal masak je....
mak aku pun kesian punya pasal...masak kan la gak...seronok gak ada kawan masak nie...pening aku pun dah kurang sikit...aku pun masak la sayur tumis sikit..dan sup ayam...



sayur favourite aku nie....tp kali nie tambahkan telur sikit, dan cili api...kasi pedas....!


So yummy...hehehhe....


Sup ayam nie dah tinggal sikit....lupa lak yg bapak aku pun suka sup...memandangkan aku masak sikit je...so, ni lah yg tinggal..lupa nak amik gambar earlier....:D

3 comments:

  1. wah nmpak cam sdap nie....

    leh la aku dtg umah heheheheh

    ReplyDelete
  2. best nyer tinggal dekat ngan mak, sakit2 boleh manja ngan mak... ;)

    ReplyDelete
  3. enasan: nampak je sedap, belum tentu sedap nya, nak dtg, jom le.
    ammiada: takpela..t raya, mak dtg sana kan! sellaunya anak kena balik jumpa mak, nie terbalik kot pulak...hehehhe...

    ReplyDelete